Co to jest HelpDesk i iSun Care?

iSun to kompleksowa obsługa klienta. Specjaliści iSun na początek zadbają o to, by instalacja spełniała Twoje wymagania. Zaplanujemy projekt oraz dalsze kroki naszej współpracy. Ale nie tylko to! Po zakończonym montażu również możesz na nas liczyć. Zweryfikujemy Twoją fakturę i sprawdzimy, czy instalacja działa tak, jak powinna.

iSun Care to panel klienta, w którym możesz zawrzeć z nami umowę w wygodnej i bezpiecznej formie on-line oraz sprawdzić jej aktualny status. Otrzymasz dostęp do swoich kart gwarancyjnych oraz, w razie potrzeby, zamówisz serwis. Specjalnie dla Ciebie udostępniamy nasze Infolinię Pierwszej Pomocy (HelpDesk), która odpowie na Twoje pytania oraz rozwiąże każdy problem techniczny.

Zobacz również

Fotowoltaika – gdzie montować? [porady, tipy, wskazówki]

Wybór odpowiedniego miejsca montażu paneli fotowoltaicznych jest bardzo ważny. Składa się na niego wiele czynników: m.in. wielkość i…

ZOBACZ WIĘCEJ

Dlaczego trzeba obliczyć zapotrzebowanie gospodarstwa na energię elektryczną? – fotowoltaika dla domu

Przed zakupem paneli słonecznych warto wiedzieć, ile prądu należy wygenerować w gospodarstwie, aby starczyło na jego podstawowe zapotrzebowanie.…

ZOBACZ WIĘCEJ

PV Master’s – ucz się pod okiem najlepszych!

Odnawialne źródła energii, a tym samym los naszej planety, leżą na sercu wielu ludziom chcącym podzielić się ze…

ZOBACZ WIĘCEJ